torsdag 13 juni 2013

Logistik

I dag kan det bli körigt.
Vi har sommarfest kl 15.00 så det vore trevligt att byta om och göra sig lite sommarfin då.
Jag tror jag tar med mig en blommig kjol.
I morgon skall jag cykla till jobbet eftersom vi vuxna har sommarfest på kvällen så jag tar med mig den klänningen, som jag skall ha på mig då, i dag, när jag har bil.
(lite konstig mening där men du fattar va?)
I dag hoppas jag att de hör av sig från mecken så att jag och Maria får sticka iväg och byta tillbaks hyrbilen mot vår egna bil.
Jag har inte hört ett ljud så jag hoppas verkligen att de är klara med bilen i dag, senast i morgon.
Jag måste sänka sadeln på Calles cykel så att jag kan sitta och trampa.
I kväll hade jag tänkt hänga med på Zumba så jag måste packa träningskläderna också eftersom vi sticker direkt efter jobbet i dag.
Jag undrar var mina friskvårdskuponger är?
Eftersom det är jag och Elisabeth som fixar sommarfesten i år så är det en del pyssel med detta också.
Jag satt och fixade vishäftet i går, b la.
I dag vaknar jag och känner mig lite snuvig, huvudvärk och hängig.
Visst är det typiskt när Jonny är borta? Då krånglar bilen och jag blir sjuk. Varenda gång, visst är det konstigt?
Är det någon högre makt som vill säga oss något tro?
Nu kan jag inte sitta här och klaga längre för nu måste jag börja packa allt som jag skall ta med mig till jobbet i dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar