måndag 3 juni 2013

Klimakteriekossa

När jag skulle sova i går kväll så började det.
Svetten lackade så att jag hade kunnat simma ur sängen.
Jag var sjöblöt av svett och det spelade ingen roll hur jag låg så kunde jag inte komma till ro och somna.
Efter några timmar kunde jag somna in så jag fick kanske tre timmars sömn i natt.
Nu sitter jag här i köket och ser ut som jag vet inte vad.
Trött är ju bara förnamnet.
Jag sov inte speciellt mycket natten mot i går heller så jag har kanske fått 6-7 timmars sömn på yvå nätter.
Inte undra på att det känns som om jag skulle kunna somna i en svängdörr just nu.
Tur att jag inte har så lång arbetsdag i dag.
Muuuu!!!
P.S I dag skulle min mamma ha fyllt 75 år. Vilket kalas. Jag tänker på dig lilla mamma.
75 år känns overkligt.
I min värld blir du ju aldrig äldre än 49 år.
Evigt ung.
Grattis på födelsedagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar