tisdag 18 juni 2013

I dag kommer Jonny hem

Jag skulle ha städat och gjort fint i går kväll men jag fick gå och lägga mig med huvudvärk istället.
Ja ja, han tycker nog att det är skönt att komma hem även fast jag inte hunnit städa.
Knut och Gabbi kommer hem och käkar också.
Jag tror det får bli thaigryta med nudlar eller ris till middag.
Inget fancy, bara träffas.
Jag slutar kl 15.20 och skall åka och handla direkt. Förbereda inför midsommar också.
Jag kanske hinner Zumba i morgon med om jag är effektiv och delegerar ut lite uppgifter till man och son.
Herregud!
Är jag fast efter två gånger?
I dag har jag så ont i fötter och rygg att jag knappt kan röra mig framåt men ändå sitter jag och tänker att jag kanske kan gå i morgon också?
Har någon lagt en förtrollning över mig?
Nu måste jag skynda mig till jobbet, eller röra mig så fort jag kan i alla fall :)
Sa jag att Jonny kommer hem i dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar