onsdag 19 juni 2013

Helvetes Jävla Skit!!

Det sista jag gjorde i går innan jag somnade var att sätta igång en tvättmaskin som jag skulle hänga i dag.
Jag stod och velade men en av Jonnys nyköpta tröjor från USA.
Kan man köra den här med vittvätt eller inte?
Äh, det går nog bra!
NOOOOOT!!!!
Allt var ljusgrönt i dag när jag vaknade.
Jonnys t-shirts, Jonnys vita skjortor och Jonnys kalsonger.
Alltså, det var år sedan jag färgade någonting.
Nu ser jag väl att den där jäkla tröjan var för mörk för att köras med vittvätten men i går var det tydligen inte så obvious.
Det är lätt att vara efterklok.
Å dyrt, för nu måste det inhandlas nya skjortor.....suck!
Jag får prova med att köra de i klorin först.
Mamma lade alltid pappas solkiga skjortor i REMOL, finns det fortfarande tro??
Ååå, vad jag älskar mig själv när jag är klantig.
Noot!
Å typiskt!
Sur, surare, surast!
Ingen bra start på den här dagen!


1 kommentar: