måndag 13 maj 2013

Är det måndag?

Ja, det är det!
Jag har sovit som en stock i natt.
Var nog helt slut efter helgens bravader.
Om 30 minuter måste jag sitta i bilen och skjutsa Jonny till jobbet.
Han drar till Torsby i dag och kommer hem på onsdag. Fy, faan vad jobbigt att resa iväg igen nu när man precis kommit hem.
Jag vet att många är avundsjuk på att han får resa så mycket i jobbet, det är INTE jag.
Jag är en riktig hemmamänniska jag.
Gillar mest att vara hemma i mitt lilla hem.
Borta bra men hemma bäst är min lilla paroll.
I dag är det bara att börja planera för nästa fest.
På lördag är det schlagerfest.
Undrar hur många som kommer?
Hälften har varken sagt bu eller bä.
Vi kan bli 15 eller 30? Då är det inte lätt att handla inte.
Men jag får väl trolla med knäna som vanligt.
Jag vet i allafall vad jag skall bjuda på så det kommer att gå fort att handa.
Jag skriver mer när jag kommer hem ikväll.
Ha en bra måndag hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar