tisdag 9 april 2013

Var är motivationen

Känner mig lite snorig i dag...igen.
De senaste gångerna har snuvan gått över av sig själv, får se vad som hände i dag då?
Hade astma på mötet i går kväll men den verkar vara borta i dag.
Känner att jag tappade gaisten när det var påsk.
Jag tappade motivationen att äta sunt och motionera.
Jag måste hitta den igen!
Jag MÅSTE det.
I går var det makaroner och köttbullar till lunch och en lite macka fick jag till livs mellan arbetet och kvällsmötet. När jag kom hem så kom hela dagens dåliga mat över mig så jag åt en hel del massa fel i går kväll. Det här går inte. Jag måste ta reda på vad det är för lunch på jobbet och ta med mig egen mat om det som serveras inte passar mig.
I dag ska jag göra en matlista på bra och nyttig mat som passar mig.
Jag måste komma in på rätt bana igen.
Jag får inte släppa taget nu!!
Det går inte, jag är inte färdig ännu.
Kom igen nu Maggan!


2 kommentarer:

  1. Kom igen nu Maggan....återgå till din app! Du tappade focus i samma stund som du gav dej själv dispans över sommaren. Tänk på alla kilon du redan gått ner...inte vill du förlora innan du nått målet! Försök att motivera dej till träningen oxå...det var ju kul...du sa det! Heja Maggan! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack syrran! Jag skall försöka hitta den igen. Jag har nog bara en svacka nu. Jag vill ju inte gå upp igen så jag skärper till mig. Jag lovar :)

      Radera