måndag 29 april 2013

Snabba ryck

Klockan ringde 05.30 och jag slängde mig från sängen in i duschen och sedan hängde jag en maskin med tvätt som jag glömde göra innan jag lade mig i går.
Nu slänger jag i mig en kopp kaffe medan jag snabbloggar.
Om 30 minuter måste vi sitta i bilen om jag inte skall koma för sen till jobbet för jag skall skjutsa Jonny i dag.
Jag skall handla efter jobbet och göra en massa ärenden på Gränby efter jobbet i dag.
I morgon efter lunch lämnar vi stan och drar ut till husvagnen.
Ungdomarna får ha Ekonomikum och Stadsparken för sig själva i morgon för jag och Jonny lämnar stadens larm och drar ut på landet i stället.
Det blir inte så mycket party där ute men det är lugnt och mysigt.
Nu kan jag inte sitta här och drömma om morgondagen för nu måste jag sätta lite fart med den här måndagen.
Vi ses vid horisonten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar