måndag 29 april 2013

Över och ut!

Har tillbringat min lediga eftermiddag uppe på Gränby precis som vanligt.
Handla tar tid när man skall planera och köpa in till två hushåll.
Calle kom och hjälpte mig och det tackar jag för.
Det var inte så mycket folk där uppe som jag hade trott faktiskt.
Men nu har jag handlat till mig och Jonny som vi skall ta med oss till husvagnen och till killarna här hemma.
I morgon när vi kommer ut så blir det grillat kött med broccoligratäng och sallad.
Om vi blir sugna på något framåt kvällen så tänkte jag att vi kunde grilla korv över öppen eld i vår fina grillkorg.
På onsdag käkar vi nog bara frukost och lunch där ute och då har jag köpt några goda sillar och hårdbröd.
Det låter väl gott?
I dag serverar jag torskrygg med pesto och ris.
Nu skall maten in i ugnen så nu har jag inte tid med dig längre.
Over and out!
Du kan va torskrygg!



1 kommentar: