fredag 5 april 2013

Men för i hilvitti!!

I dag skulle flytten ske från Tele 2 till Telia.
Jag skulle få mitt gamla nummer till min nya telefon.
Tror du att det har skett?
Nä, just det!
Mitt gamla nummer är avstängt men inte finns det på min nya telefon inte.
Jag blir så förbannad.
Nu kanske jag måste byta nummer i allafall.
Jag ska åka upp på Telia butiken i dag och vara arg!
Grrrr!
Varför kan det aldrig funka för mig?
Jag förstod att det skulle krångla när jag stod där uppe på skärtorsdagen och tjejen i butilen såg ut som ett UFO.
Fans jävlars i helvete!
Mitt tillfälliga nummer är: 0727033044.
I fall att mitt gamla nummer är rökt nu så är detta mitt nya!
K*R*Å*N*G*E*L*!
Jag hatar tekniskt krångel för det finns inget jag kan göra åt det. Jag kan inte fixa själv.
Jag är sur.
Vad trist att vakna upp och bli sur det första man blir på morgonen.
Det är fredag, men det skiter väl jag i för saker och tingar FUNKAR INTE!!


FAAN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar