onsdag 3 april 2013

Ett kilo

Efter mitt förra inlägg så kan man ju tro att jag har gått upp tio kilo under påsken men det är bara ett endaste ynka kilo faktiskt.
Fast min "ångest" handlar egentligen inte om hur många kilo jag har gått upp, utan mer om hur jag mår när jag äter för mycket.
Hur jag mår när jag släpper taget.
När jag släpper taget och inte har kontrollen, då är det inget som stoppar mig. Då kan jag äta allt.
Inte gick jag och tränade igår heller som jag skulle.
Hoppas att jag orkar i dag då.
Jag håller på att bli förkyld igen så jag vet inte om det är så bra att jag tränar egentligen?
I natt har jag snorat och snörvlat igen. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu när syrran skall komma och vi skall träffa kusinerna i Stockholm.
Jag skulle kunna skippa träningen och "bara" sätta mig på motionscyklen här hemma i stället.
I dag skall jag INTE slarva med ätandet.
I kväll skall jag gå och lägga mig och känna mig nöjd med mig själv.
Hur svårt kan det vara?
En bra onsdag önskar jag dig.
Over the hump!
Fyradagarsveckor är sjysst tycker jag, borde man ha varje vecka :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar