måndag 22 april 2013

Ännu en måndag morgon.

Nyss var det fredag och nu är det redan måndag.
Snart är det fredag igen.
I dag måste jag handla efter jobbet, vi har slut på det mesta faktiskt.
Jag slutat kl 14 och Jonny kl 15.30. Då hinner jag handla där emellan och få hjälp med matkassarna.
Nu måste jag skärpa till mig med mat och kaloriräkning fram till sommaren.
Inte för att jag har gått upp men jag har ju en önskan om att gå ner lite till och detta sker inte av sig själv inte.
Så fort man släpper taget det minsta lilla så är det kört.
Nä, nu är det strikt diet fram till midsommar som gäller.
Strikt å strikt.....men du fattar vad jag menar.
Gråmulen måndag morgon.
Känns väl så där.
Lite trött, lite jobbigt att ta sig upp å iväg.
Men annars helt ok.
Själv då?

1 kommentar:

  1. Trött som faan, strålande sol ute, lugnt på jobbet. Undra om jag kommer att somna på min post i dag!
    //Nina

    SvaraRadera