torsdag 21 mars 2013

Om ja hade pengar. Daba daba daba daba daba daba daba dej...

Jag vill åka på Sweden rock med min man och till Getaway med hela familjen i sommar.
Vi skall bo på campingen hela sommaren och vi har köpt en lite båt men det skulle ändå inte vara helt fel att åka på en lite resa också på semestern. Typ Italien i en vecka eller nåt.
Tänk vad roligt det skulle vara att åka på en kryssnig nu i vår.
Hela familjen skulle ha skitskoj i Dublin till hösten.
Jag skulle behöva en ny madrass till min onda rygg.
Sofforna i vardagsrummet börjar sjunga på sista versen, borde köpa nya.
Undrar vad det kostar att operera tuttarna?

Det skulle vara bra om man hade ett fett bankkonto i sådana här lägen.
Jag snackar om "fleir tus´n femhun´ra" nu ja.
Kan ingen avlägsen miljonär skriva alla sina pengar på mig!
Man kanske kunde starta en insamling?
Gör Maggan lycklig!
Skulle du skänka pengar dit?
Om du skänker pengar till mig så skänker jag pengar till dig.
Det låter väl som en bra idé!?




2 kommentarer: