söndag 17 mars 2013

Lazy

I dag har jag inte gjort ett enda vettigt handtag.
Jag har surfat, vilat, åkt och hämtat min plånbok, lämnat mat hos Knut, tvättat en maskin med vittvätt.
Nu sitter jag här och har lite ångest över att solen skiner och jag fortfarande inte har tagit en promenad men den ångesten går snart över.
Jag skall kolla på film och laga middag, hänga tvätten och inget mer på hela dagen.
Härlig söndag va?
Lat
Latare
Latast!
Det är jag det!
Men vad gör väl det om hundra år?

Jag åt godis inatt och som straff har jag haft ont i magen hela dagen.
Att jag inte lär mig då?
Sluta köp hem sån´t där skit!

Undrar vad jag skall göra med två fläskfiléer?
Helsteka och sedan stoppa in i ugnen med lite god sås?
Steka i bitar med bea?
Fylla?
Ja variationerna är oändliga med denna gourmetbit på grisen ;)
Jag ska nog kunna hitta på något.
Nu ska jag fortsätta att lata mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar