måndag 4 mars 2013

Hej hå, hej hå. Vi till vår gruva gå...

Så är det måndag igen då. Inga möten den här veckan och det känns skönt.
Bara jobba och träna.
Jag är sjukt nöjd med mig själv för att jag pallrade mig iväg och tränade i lördags morse.
Det är verkligen inte likt mig :)
I dag skall jag också träna och på torsdag och lördag.
Tre ggr/vecka för att nå något resultat.
Annars så skall jag väl bara vara hemma och "pula på".
Borde ta tag och rensa lite grejer igen.
Det börjar hopa sig på skåp och i lådor.
Städa balkongen och sälja vinterdäcken som står där ute.
Ja måste finns det gott om man måste bara orka ta tag i dem.
Men nu är det måndag morgon och jag skall snart åka till arbetet.
Några minusgrader ute, ingen sol i dag.
Jag undrar när våren skall komma?

Dagens affirmation.

Jag försonas med allt i mitt liv
Jag förlåter allt som behöver förlåtas
Förlåtelsens kraft kan vara en av de största, för de som känner att de har saker som de vill förlåta. Och som alltid börjar det i oss själva. Börja med att förlåta det som finns i Ditt liv som Du vill försonas med. I meditation, i fantasin - eller i ett verkligt fysiskt möte - förlåt och tillge alla människor som finns runt omkring Dej. För Din egen skull. För att slippa bära på det tunga som det innebär att ha något som är osonat. Förlåt. Tillge. Förlåt. Och märk hur lätt och stark Du är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar