torsdag 14 mars 2013

En åtta först

I dag när jag ställde mig på vågen så visade det sig att jag har siffran åtta först av allt.
Nu väger jag inte hundra komma nånting, inte nittio komma nånting utan åttio komma nånting.
Nu har jag passerat mitt tredje delmål!
Nu  har jag gått ner tjugo kilo sedan den här bilden, tagen i somras.

TJUGO KILO!!
Det är ofattbart.
Jag har gått ner tjugo kilo utan varken dieter, eller soppor eller måltidsersättningar.
Jag bara äter mindre och tränar.
Nu har jag ett delmål kvar innan det är dags för slutmålet.
4,6 kilo till nästa delmål.
Nu får jag äntligen träffa Simon :)
Jag frågade aldrig om lov innan han blev min belöning men jag hoppas att han inte misstycker.
Vad ska min nästa belöning bli då?
Jag får fnula på det. nu skall jag vara lycklig och euforisk över att jag nått det här målet i några dagar innan jag börjat att fokusera på nästa mål.
Ett steg i taget.

Dagens affirmation

Jag är en stråle av ljus som inspirerar min omgivning
Du är en stråle av ljus som inspirerar Din omgivning. Det finns inte så mycket mer att säga om det, annat än att Du faktiskt är en enastående och villkorslös stråle av Gudomligt Ljus som inspirerar och helar hela Din omgivning - hela Kosmos!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!!!!
    Helt jäkla underbart,,,
    Du är så himla duktig och som du kämpar på du till och med tränar. Det gör inte jag, ja promenerar men gym, dit har jag inte kommit än. Kram påre goskvätt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är verkligen skitstolt. Tack för dina fina kommentarer. Kraaam!

      Radera