tisdag 19 februari 2013

What the fu*k!

Jag har ju gått upp ett kilo sista veckan!
Vad nu då?
Börjar jag bli kaxig va?
Käkar och dricker för mycket?
Nä, det här går inte om jag skall nå mitt mål om tre månader så kan jag inte slöa till nu.
Dessutom så skall jag åka till Simon och hälsa på och det "får" jag inte göra förrän jag nått mitt nästa delmål.
Nä, nu är det slut på mellanmålsmackor och annat skit (fast jag äter ju knappt det längre så jag vet inte riktigt vad det är som jag skall dra in på).
Jag får börja räkna kalorierna stenhårt igen, precis så som jag gjorde i början.
Det här går ju inte, på´t igen ba´.
I dag som jag tänkte unna mig lite biogodis å allt. Får se hur det blir med det då?
Kom igen nu Maggan!



2 kommentarer:

  1. Ja detta med vikten är ett gissel....jag har stått stilla i en vecka nu....ser inte ut som om jag kan gå ner mer i vikt. Men det vet jag ju att jag kan....men jag kan inte fuska ett endaste dugg...sätter sig direkt på höften..brösten å vågen!

    SvaraRadera
  2. Vikten är ett jävla gissel. Är ju nojigare nu än för 18 kg sedan :P

    SvaraRadera