torsdag 14 februari 2013

Valentine´s Day


I dag på Alla Hjärtans dag så vaknade jag och fick paket!
Min man hade tänkt till?!
Jag blev jätte glad.
Du är bäst och jag älskar dig så mycket Jonny.

Själv vill jag skicka en Stor bamsekram till min allra käraste syster som jag önskar en fin dag i dag.
Till Nina som är min vän i vått och torrt. Du är en sån vän som alla skulle ha.
Ett hjärta skickar jag till Cina, min rock´n rollkompis som jag träffar alldeles för sällan. Jag längtar efter dig!
Jag vill skicka kärlekshälsningar till mina tre fina pojkar som har mitt hjärta i ett järngrepp. Ni är så fina och betyder så mycket för mig. Det spelar ingen roll hur gamla ni blir så kommer ni alltid att vara mammas små pojkar. En varsin kram vill jag också ge till Gabbi och Lina som gör mina två äldsta söner så lyckliga.
Ett fint armband fick jag <3
Ett kärlekskort med texten "To my Love, yo´re the one with the key to my heart"

KRAM TILL ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG I DAG!
HAPPY VALENTINE`S DAY!


4 kommentarer:

  1. Kram på dej Maggan!
    Längtar efter dej med<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi borde träffas snart. Är du aldrig ledig på helgerna?

      Radera
  2. Puss till min bästis! <3
    Från din bästis
    //Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pöööööss! Hjärta Hjärta Stjärnstopp!

      Radera