fredag 1 februari 2013

Swosch!!

Ja, den här veckan gick verkligen i ett flygande fläng.
Kan kanske bero på att jag var hemma onsdag och torsdag, fast det är en konstig teori eftersom sjukdagar här hemma är jättesega, tråkiga och långsamma.
Ja ja, snabbt har det gått hur som haver.
I dag öppnar jag åt en kollega så min dag blir lite extra lång. Om det är lite barn i em kanske jag kan ta ut kompen med en gång? Vi får se hur det ser ut på barnfronten framåt eftermiddagen.
Mina pojkar kanske inte skall käka hemma i dag och då funderar jag på att gå ut och äta, bara jag, helt ensam, det där som jag är så jäkla dålig på.
Jag satt och kolade in biofilmerna också. Har aldrig varit på bio själv i hela mitt liv. Vad sägs om tre timmar Le Misérable en fredagskväll?
Vi får se vad jag gör. 
Jag kanske bara tar hem en låda med sushi och sitter i soffan och fiser hela kvällen.
Jag får se?
Först en arbetsdag att sätt tänderna i.
Imorgon har Jonny varit på resande fot i en vecka, nu är det "bara" en vecka kvar.
L*Ä*N*G*T*A*R*!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar