torsdag 28 februari 2013

Så kan det gå

Jag hade bestämt redan i morse att jag skulle träna efter jobbet i dag så jag lade in min träning i kaloriappen efter lunch.
När det var dags för mellanmål så såg jag att jag hade meassor med kalorier kvar så jag kunde unna mig två hårdbrödsmörgåsar med messmör och ost.
Gott!
Efter jobbet var jag så trött att ögonen gick ikors.
Hela min kropp skrek:- Jag vill inte träna! Jag orkar inte. 
En liten del av min hjärna började göra som kroppen sade men så kom jag på! Haha....jag hade ju redan ätit mellanmål som om jag hade tränat, alltså redan räknat med att få de där kalorierna minus i dag.
Om jag inte skulle träna så skulle jag knappt ha några kalorier kvar att äta middag för, så det var bara att pallra sig iväg till Curves och se glad ut.
Nu, så här efteråt är jag mycket piggare och ser nu fram emot en god kycklinggratäng med cous cous och broccolli.
Så kan det går när inte haspen är på :)

1 kommentar: