tisdag 19 februari 2013

Komp

Det var så lite barn på jobbet i dag så jag tog ut två timmars komp och gick hem klockan elva jag.
Nu sitter jag här och väntar på att min bondomellett skall bli färdig.
Vardagslyx på hög nivå.
Sedan skall jag åka och handla på Gränby.
Kanske jag skall investera i ett par nya byxor också. Alla mina jeans är ju för stora nu.
De hänger över arslet, inte snyggt.
Jag borde städa lite här hemma, men frågan är: Var det därför som jag tog komp i dag?
Nä, just det!
Å andra sidan så måste jag ju städa och gör jag det inte nu så måste jag göra det någon kväll när jag är skittrött istället.
Hmm!?
Vi får se hur jag gör?
Efter jag har ätit min omelett, och hängt tvätten, och bäddat sängen, väckt Ludwig, gjort matlista och druckit kaffe.
DÅ får vi se om jag orkar städa också, eller rättare sagt har tid (läs lust).
??


2 kommentarer:

  1. Skulle inte du mysa med Ludde idag...inte städa!? <3

    SvaraRadera
  2. jag hann inte städa innan det var dags att åka på bio ;)

    SvaraRadera