tisdag 12 februari 2013

Inte så farligt!

Var iväg och tränade i dag igen.
Visst är jag duktig?
Jag är förvånad över hur lätt det går nu jämfört med när jag gick på Curves förut.
DÅ var jag jättetrött efter halva tiden och jag bara räknade ner tiden tills träningen var över.
NU är jag också trött men av en annan anledning, att jag tar i så att jag spricker på varje station.
DÅ orkade jag knappt röra mig mellan stationerna.
NU står jag och småjoggar på plats och väntar på nästa station.
DÅ tog en halvtimme evigeheters evighet.
NU är den över på ett litet kick.
Det kan vara nyhetens behag, för jag funkar ju så men är det inte värre än så här så kommer jag att fortsätta träna.
Nu skall jag äta Jonnys goda potatis och purjolökssoppa med surdegsbröd och sedan njuta av en underbar semla.
Jag har nästan tusen kalorier kvar idag tack vare träningen.
Snacka om fett värt asså!
Vi e på gång! Vi e laddade vi e tända....Åtminstonde är jag det i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar