tisdag 5 februari 2013

Här vilar inga halta löss

Jag skrev i går att jag hade sovit så dåligt på natten. I natt var det precis tvärtom, jag var väl så trött att jag somnade 21.30 och sedan har jag sovit som klubbad till klockan ringde 05.30.
Nu är jag trött för att jag sov så djupt i stället. Aldrig får man vara nöjd :)
I dag efter jobbet så måste jag storhandla igen.
Det var ett ta sedan nu och det börjar gapa tomt på hyllorna i kylen.
Det brukar gå rätt fort att handla när jag gör det själv. Jonny hittar jämt på en massa "som-skulle.vara-jätte-mysigt-och-gott-mat". Det tar både tid och blir dyrt.
Nu har jag inte tid att sitta här längre för jag måste göra något åt min morgonfrilla som står åt alla håll och kanter eftersom jag somnade med blött hår i går.
Om 30 minuter skall jag hämta Calle så nu vilar inga halta löss.
Skynda mig nu Maggan!
God morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar