söndag 3 februari 2013

Fjällnora

Nu har vi precis kommit hem efter en skön förmiddag i Fjällnora.
Nu stinker vi som grillade korvar alla fyra.
Det var jag, Ludde, Lina & Calle som drog iväg vid lunchtid.
Parkeringen vid Fjällnora var proppfull redan kl 11.30. Det var fler Uppsalabor än vi som hade tänkt tanken på en grillad korv i fjällnora :)
Vi träffade Lina, Henrik, Ilona och Zion också.
Vi fikade, grillade korv och tog en promenad på isen.
Hur mysigt som helst, det gör vi snart om.
Missade syrran och Nils som körde igenom Uppsala för en timme sedan, det var ju knäppt men jag hade ingen aning om att de skulle komma farande idag :(






2 kommentarer:

  1. Älskade Syster....vi hade inte tid att stanna..jag bara skojade med dej om detta med fikat....annars hade jag ju ringt innan fattar du väl! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tänkte väl jag också. Men jag tänkte på din nya kavaj, den hade du ju kunnat hämta om jag hade vetat.

    SvaraRadera