måndag 11 februari 2013

Curves

I dag gick jag till Curves för första gången på två år.
Det är bara jag som betalar 300 kr/månad i två år utan att gå dit :P
Jaja! Men i dag var jag där i alla fall. Jag gör ett försök till så får vi se var det leder.
Det var skönt att träna och det var roligt.
Jag hade lite annan vikt och andra mått än för två år sedan och det var ju också roligt.
Enligt instruktören så kan man göra av med upp till 500 kalorier på ett pass på Curves men jag tänker vara mer realistisk och sätta 350 kalorier i min app.
Jag gjorde både en mätning och en vägning också i dag. Det blev en rolig läsning eftersom jag är lite mindre nu än då, och mindre skall jag bli.
Nu är jag på gång, kom igen nu då Maggan!

Rara tjejer på det där stället :)

Rolig läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar