torsdag 17 januari 2013

Toppa topparna eller page?

I dag efter jobbet skall snälla Klara klippa mig.
Jag börjar få så slitna hårtoppar nu och i väntan på att jag ska bestämma mig vilken frisyr jag skall ha så skall Klara åtminstone toppa mig.
Det skall bli toppen :) (Göteborgsskämt)
Jag har sparat ut min lugg nu så att den går ihop med det övriga håret.
Det var så jobbigt att ha hellugg för den behövde trimmas hela tiden.
Jag skulle vilja ha en page som är längre fram än bak, men jag vet inte om jag törs.
Törs jag?



4 kommentarer:

  1. Det är klart att du törs...Hår växer alltid ut igen :). Bild sen :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din kalender :))) tack för att den finns! Räddar mig var och varannan dag så att jag inte behöver stå och vänta utanför dig halvtimmar i sträck :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha.....det var därför du kom en kvart sent i dag. För att jag hade skrivit fel i kalendern <3

      Radera