tisdag 22 januari 2013

Tjockis- loppis

Jag har lite kläder att sälja nu när jag tappat några centimeter runtom.
Jag funderar på att ha en loppis i mitt vardagsrum eller kanske en bloppis här på bloggen.
Jag har typ en halv garderob till salu snart.
Allt från klänningar och byxor till blusar och tröjor.
Det mesta är ju stora storlekar men jag har lite annat smått och gott också.
T ex väskor och skor.....(kanske)
Jag får ta hjälp av min fina granne som är duktig på att rensa. jag är nog lite rädd att hon är FÖR duktig ;) så jag vet inte om jag törs ta hit henne :P
Men jag har snart inget val för jag får inte plats i min garderob.
Jag måste rensa så att jag får plats med nya klänningar
Jag vet inte vad det är med mig och klänningar.
Det är en ny passion, en fetisch.
Jag har byggt upp ett klänningsbegär som inte går att stoppa :)
Kolla vilken söt! På DEA Axelsson

Eller de här två från ELLOS.


VILL HA!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar