fredag 25 januari 2013

Tjejhelg

Eller tanthelg kanske man skall kalla det :)
I kväll kommer syrran, Nina, Lena och Karin och det skall bli så jäkla roligt.
Hoppas att Nina får sluta lite tidigare också så att vi får fredagskvällen tillsammans.
Jag tänker bjuda på räkfrossa när de kommer.
Jag slutar klockan 17 och då måste jag hem och röja lite i hallen och bädda rent i sängarna åt tjejerna.
Vi har inte bestämt vad vi skall hitta på,  jag är öppen för alla förslag. Vi kan bara sitta hemma och fisa, vi kan åka på stan eller åka ut till Thun´s. Jag ar beställt bord på Koh Pangang i morgonkväll men det kan vi avbeställa om vi vill käka hemma.
På Allstar spelar Bosse och gänget i morgonkväll och det skulle vara skitroligt att se men om inte tjejerna vill det så stannar vi hemma.
Helgen är som en öppen bok.
Det enda jag vet är att vi kommer att skratta massor för det brukar vi göra.
Jag längtar tills ikväll.

2 kommentarer: