fredag 11 januari 2013

Rotfyllning

Trodde jag skulle till tandläkaren i dag och laga en tand. Det visade sig att tandjäveln måste rotfyllas.
I två timmar låg jag och gapade medan de körde de där stiften ut och in i nervgångarna.
Tror du att jag har en helvetisk tandvärk nu då?
JA! Du gissade rätt.
Fick åka på jobbet och sjukanmäla mig och sedan fick Jonny skjutsa hem mig.
Nu har jag precis tryckt i mig två Alvedon och en Ipren, hoppas att det hjälper.
Det här var bland det jävligaste som jag gjort i hela mitt liv.
Jag föder hellre barn än gör en till rotfyllning.
Fy faan! för tandvård.
2500 kr kommer det att kosta dessutom.
Tack för det!
Alldeles sned av bedövningen och jätteledsen.
De e synd om mig nu!

2 kommentarer:

  1. Puss på dig älskling, jag kommer snart hem och bjuder dig på en fet Cognac :) Den hjälper nog till den också, kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå, jaaaa. Det ser jag fram emot <3

      Radera