onsdag 2 januari 2013

Mysig dag

Jag har börjat plocka ner julen. Nu står alla tomtar och ljusstakar på matsalsbordet. I morgon bär vi upp kartongerna så att jag kan lägga ner allt i ordning till nästa år.
Jonny har rensat bland alla papper som vi har "på kontoret", dvs hyllan i sovrummet så nu är den ren och snygg.
Jag har lagat middag och vi har gjort en matlista för 14 dagar frammåt!
I morgon åker vi och storhandlar.
Jag har kollat på en svensk film och surfat så där lite lagomt ;)
Vi har räknat kalorier i dag och jag känner mig supernöjd.
Nu är man på G igen. Japp!
Jag har tagit hand om alla mina Orkidéer i dag. alla har knopp! Helt otroligt med tanke på att de har varit väldigt försummade den senaste tiden.
Jag är nöjd med min dag so far.
Jag kanske orkar stryka köksgardinerna också, så att de kommer upp i morgon.
Kanske!
Jag har ringt viktiga telefonsamtal och min mejl är fixad.
Vilken bra dag jag ar haft.
Nu skall jag bada och sedan mysa i tv-soffan.
Hur har din dag varit då?

2 kommentarer:

  1. Första jobbdagen efter 12 lediga - det var "sådär":/ Julen åkte ut igår och i och med det är det färdigsvullat så nu is LCHF back!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ledig till på måndag så här tar vi det bara lugnt. Ingen LCHF men back on track på mitt vis. God fortsättning!

      Radera