måndag 28 januari 2013

Men det är väl själva faan!

Hur svårt kan det vara att sluta bita på naglarna då?
Nu är jag fyrtiosex år och nu har jag fått nog (igen).
Kan jag gå ner nästan tjugo kilo så borde jag väl kunna få till lite naglar.
I dag var jag på Åhléns och köpte Second nail, som Nina rekomenderade.
En slags nagelförstärkning som gör att naglarna inte blir så jäkla sköra.
Hoppas nu att jag kan hålla mig från att stoppa dem i munnen!
Det är ju pinsamt att ha så fula naglar som jag har.
Det är visserligen den femtioelfte gången i mitt liv som jag slutar bita på naglarna men någon gång skall väl vara den första som man lyckas också, eller hur?
När jag har fått ut naglarna en liten bit så skall jag belöna mig själv med att gå och göra fejknaglar men så länge de är nerbitna till knogarna så tänker jag inte lägga upp dem på något bord på en salong inte.
Jag testar med Isadoras Second nail först så får vi se hur det går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar