onsdag 30 januari 2013

Längtar till vår och sommar nu.

Förra sommaren var ju inte den allra bästa direkt. Inte vädermässigt i alla fall.
När man inte har fått sin beskärda del av sol och bad så känns det i kroppen.
Jag äter extra D-vitamin varje dag nu för att känna mig piggare. Det var inte bara solen som fattades förra sommaren utan den riktiga sommarkänslan infann sig inte heller, det var för kallt och det regnade varje dag. Jag menar inte att solen behöver skina varje dag men det behöver ju inte vara kallt och regnigt bara för det.
Vi hade tur med vädret när vi var på Getaway rock i Gävle och på midsommarafton men sedan blev det inte så mycket mer sol på hela semestern.
Inga ljumma sommarkvällar vid stranden med ett glas rosé, knappt ens några bad på hela sommaren.
Nu längtar jag efter en riktigt varm och skön sommar. Vi har inte bestämt vad vi skall göra på vår semester ännu. Blir det Sweden Rock eller Getaway? Kanske båda?
Tältsemester på Gotland och Öland kanske?
Jag drömmer om en sommarstuga men det lär nog inte bli verklighet den här sommaren. Vi bor på camping ännu ett år.
Det är mysigt att campa bara det är sjysst väder. Några regndagar står man väl ut med men det blir jobbigt om det skall regna varje dag som det gjorde i fjol.
I dag töar det som tusan här i Uppsala och det gör inte mig ett jota för ju fortare snön försvinner desto närmare våren och sommaren kommer vi.
Jag längtar verkligen efter lite värme nu.
Här kommer lite sommarbilder( Det var ju några sommardagar trots allt).
Titta och längta!






2 kommentarer:

  1. Fy faan vilka snygga brudar;))
    //Nina

    SvaraRadera
  2. Jippi!!!! en kommentar! Ja, visst är i fina <3

    SvaraRadera