fredag 18 januari 2013

Jaha, så är det fredag igen då :)

Somnade som klubbad kl 21.00 igår. Låg i soffan och kämde hur ögonen kippade och då var det bara att passa på att gå till sängs medan sovtåget stod på perrongen.
Vaknade kl 06.00 utvilad och pigg.
I dag ska jag åka till Habiliteringen, det är så himla skoj. De är så duktiga där och jag gillar alla barnen. Synd att man inte är specielpedagog eller sjukgymnast för då hade jag sökt mig dit.
Jag hade älskat att få arbeta på barnhabiliteringen.
I kväll blir det väl en lugn kväll i tv-soffan antar jag men först måste vi åka upp till Gränby en sväng.
Det behövs både lite käk och jag skulle behöva en top till min kjol som jag skall ha på mig i morgon.
I morgon när jag skall åka till Stockholm och gå på en läkarexamen.
Då måste man vara lite fiiin :)
Men nu skall jag skynda mig så att den här fredagen kan sätta fart. jag vill komma hem någon gång så att jag kan laga havskräftsoppa men marinerade krabbklor och dricka vitt vin.
NUBLEVDUBRAAVISVAELLERHUR?
Puss på rumpan!

Lite fredagsdans från mig till dig.

2 kommentarer: