torsdag 3 januari 2013

IKEA!!!!

Tror du inte på självaste faan att vi hamnade på IKEA igen i dag.
En byrå stod på inköpslistan.

Kom hem med:

  1. byrå
  2. 2 paket servetter
  3. bordstabletter
  4. halkskydd på rulle
  5. en ryamatta
  6. en blomkruka
Åkte sedan på Kvantum och storhandlade.
Nu har vi precis packat upp all mat, käkat lunch och börjar förbereda morgondagens middag.
Jonny slänger upp IKEA-paketet på vardagsrumsbordet och inser efter tre sekunder att byrån består av två paket men vi har bara släpat med oss ett hem.
Bara att vända och åka tillbaks och hämta nästa paket.
Det är andra gången vi gör så här!
Jonny var INTE glad.
Som tur var så slapp jag följa med, jag väckte Ludde och tvingade iväg honom istället (jag mutade med korv)
Nu ska jag ta ner julgardinerna och sätta upp vårgardinerna istället.
Jag köpte vita tulpaner i dag. Snart är våren här :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar