måndag 14 januari 2013

Fint hos Knut

Nu har vi varit hos Knut hela kvällen och hjäpt honom med diverse.
Jonny har satt upp två hyllor och en tavla som har stått sedan hans födelsedag i November :P
Jag lagade god mat i hans minikök. Fiskgryta med ris. Det kändes som att laga mat i en husvagn :)
Jag plockade lite, som en mamma gör när hon kommer hem till sin vuxna son :)
Jag och Jonny möblerade om i sovrummet när Knut var i tvättstugan.
Han blev supernöjd när han kom tillbaks.
Det var roligt att vara där och leka en stund.
Han har en fin liten lägenhet. Jag blir nästan lite avundsjuk på honom. Jag vill också ha en eget lägenhet :)

2 kommentarer:

  1. Kul att få pyssla om lite....jag skulle inte få röra en pryl hemma hos Nils!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han bad om vår hjälp, annars hade jag inte fått röra något jag heller.

      Radera