fredag 11 januari 2013

Det bästa med att börja jobba är att man får fredag igen.

Jag älskar den här känslan som man får när man vaknar en fredag.
Man liksom studsar ur sängen och hela kroppen skrattar.
I dag ska jag bara mysa hela dagen.

  • Slutar tidigt.
  • Får finfrämmande av Linda, Ilona och Zion.
  • Mysig fredagsmiddag.
  • Ett glas rött skall jag unna mig ikväll.


Kan det bli bättre?
Tror inte det :)
Dessutom så var jag ytterligare lite minus på vågen i dag. Snart är jag förbi och över.
Jag känner mig så sjukt på G, märks det? ;)
De e freda´ å ja mår skitbra, trallallalaaaa....

P,S Undrar hur många gånger jag måste lyssna på Gagnamstaj i dag då? Hahaha.....härliga ungar, de ledsnar aldrig. De kan lyssna på den där låten om och om och om igen. Men jag är glad att det inte är I will be pockjular, längre i alla fall.
Får väga upp eländet med gammal hederlig hårdrock när jag kommer hem i eftermiddag så att inte öronen och hjärnan skrumpnar ihop.

P&K/ Maigiz

2 kommentarer:

  1. Puss på dej Söstra mi! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var min mysiga fredag det! Förstördes snabbt av ett tandläkarbesök :(

      Radera