måndag 21 januari 2013

Det är bara att slänga benen över sängkanten och ta tag i den här veckan.

Måndag igen.
Inget speciellt som sker den här veckan. Inte i arbetsveckan i alla fall.
På fredag kommer syrran och tjejerna från Östersund.
Men innan dess så är det en ny arbetsvecka att sätta tänderna i.
Det är kallt ute, men inte lika kallt som det var i helgen.
Jag jobbar väl på på dagarna och på kvällarna har jag lovat mig själv att promenera.
Jag har hittat en runda som tar 45 minuter att gå, den blir lagom att ta varje kväll.
Jag skall röja på övervåningen också, så att mina gäster har någonstans att sova när de kommer.
Men de är på fredag det. Nu är det bara måndag. En dag i taget.
NU hopp i duschen och sedan of to work.
Ut i kalltet och mörkret....Brrr!....längtar efter sol och sommar nu.
Börjar bli trött på all den här snön och allt det här kalla nu.
Om bara några veckor börjar våren.
L*Ä*N*G*T*A*R*!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar