måndag 3 december 2012

Vad ska man packa då?

Här är det nästan 20 minusgrader.
I Dublin är det 6 plusgrader.
Vilken jacka skall jag ha?höstjackan eller tjocka vinterjackan?
Vad ska jag resa i? Klänning eller byxor?
Vilka skor ska jag ha? De snygga eller de sköna?
Jag är inte så van att resa så jag har lite svårt att packa.
Hur "snygg" skall man vara när man går ut på kvällen?
Tänk om jag tar med mig "fel"kläder, alltså, något som jag inte känner för just den kvällen.
Jag har för mycket kläder, för mycket att välja mellan.
Det är nackdelen med att gå ner i vikt. Att jag tycker det är roligt att shoppa igen :) Jag har för mycket kläder att välja mellan. Jag har köpt tre nya klänningar de senaste fjorton dagarna.
Ett angenämt problem, men ändå.
Frågan kvarstår.
Vad skall jag packa?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar