onsdag 5 december 2012

Tandvärk?

I går hade jag tandvärk hela dagen och i går kväll hade jag skitont.
I dag vaknar jag upp och har inte ett dugg ont.
Hur ska jag göra?
Ska jag ringa tandläkaren puttifallatt, eller ska jag skita i det?
Jag vill ju inte ha tandvärk i helgen när jag skall åka till Dublin.
Jag hatar att ha tandvärk. Jag vet inte ens varför jag har det, för jag har ju inga hål!?
Jag får prova att dricka en kopp kaffe och se om det känns något i tanden.
Har jag det minsta lilla ont så ringer jag tandläkaren omedelbums.

Inte lika kallt i dag men det har kommit mer snö och det är fortfarande minus, fast bara fyra grader minus i dag.
Det är så här det skall vara på vintern, snö och bara några minusgrader.

P,S Jippi! Jag fick en tandläkartid i dag. Inte världens bärsta tid mitt i lunchen, men det är bara att ta den tid man får och vara glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar