lördag 22 december 2012

Aj aj aj

Men herreguuuuu´.... vad jag har haft ont i natt.
Jag har legat och vridit mig så att to m Jonny har vaknat.
Ont i arslet, på ren svenska.
Det är min gamla krigsskada som spökar igen. Min ischias.
Läkarna får säga vad de vill, att det inte finns något som heter så, men ont gör det likt förbenat.
Jag har legat som en skruvmakaron ungefär och därmed nästan vridit axeln ur led bara för att min jäkla rumpa har ojat sig hela natten.
Har du haft problem med ischiasen någon gång? Då vet du vad jag snackar om.
Kl 06.45 fick jag nog och klev upp. Kl 07.15 vacklade Jonny upp i tron om att han hade "försovit" sig. Stackar´n!
Nu sitter jag här längst ut på stolen och försöker hitta en bekväm ställning men det är liksom kört. Jonny tror väl att jag hittar på bara för att jag skall slippa städa i dag :)
Är det inte typiskt så säg, när man har som minst med tid så händer det här?
Jag har inte tid att ha ont i dag, inte just i dag av alla dagar på året.
Helvetesjävlaskit!
Det kan lätta när jag varit uppe ett tag, håll tummarna för det.
Klara färdiga HÅLL!

Lite mer kaffe innan jag sätter fart.
I dag kommer det en snubbe och köper våra barstolar. I dag kommer Knut hem.
I dag är det bara två dagar kvar till julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar