torsdag 15 november 2012

Tur som en tokig

Vi fick mycket mer för vår gamla bil än vad vi trodde så nu räcker överskottet till den där Mitsbichin som jag visade här om dagen.
Vi åker till Västerås i eftermiddag för att provköra.
Har vi tur så kan vi bli med ny bil senast lördag :)
Trallalalala!!

Torsdag i dag alltså. Snart fredag.
I morgon slutar jag tidigt. Då ska jag bara åka hem och fixa fredagsmys.
Lite gott käk, dela på en flaska vin, mysa i varsitt soffhörn framför tv:n och sedan somna tidigt.
Låter inte det fredagsmysigt, så säg?
Men först en torsdag att jobba sig igenom.
Det är tusen saker som jag glömt att göra på jobbet den här veckan och som jag måste fixa i dag.
Ibland är man mer än lovligt vimsig alltså :P
Men dagarna tillsammans med barnen går i sån´t tempo att jag glömmer allt pappersarbete som åläggs mig. I dag MÅSTE jag göra det.
*knyter en knut runt mitt finger*

Jag visar kort på "vår" bil i kväll. Fast du tycker knappast att det är lika spännande som jag :)

Ha en bra dag!



1 kommentar:

  1. Kul med nybil! Här kan du kolla hur man gör sushi.....
    hurmangörsushi.se



    SvaraRadera