måndag 19 november 2012

SAS

Det verkar som om allt fixade sig i natt.
Piloterna har tydligen skrivit på avtalet. Konkursen verkar inte vara aktuell längre.
Jag har vart lite skraj de senaste dagarna eftersom vår resa till Irland varit hotad.
När jag för en gångs skull skall få resa utomlands så hotas SAS av konkurs. Är det inte typiskt, så säg?
Men det verkar ordna sig nu, phu!
Jonnys resa till USA på onsdag låg ju också i farozonen.
Men nu verkar han kunna sticka.

Min förkylning blev det inget med. Jag är bättre i halsen i dag, bra!
Det verkar vara den här höstens gissel att gå omkring och känna sig småhängig men inte bli riktigt sjuk.

HJÄLP! Jag börjar ju tidigare i dag. Det har jag glömt bort.
Nu blir det bråttom.
SHIT! hur kunde jag glömma det?
BYE BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar