onsdag 7 november 2012

Jaha!

Obama vann, å det var väl bra men jag personligen blev lyckligare över resultatet av morgonens vägning.
Nu har jag bara 1,2 kg kvar till mitt andra delmål.
Mitt andra delmål av fyra. Det femte målet är självaste målet, så att säga.
Det blev ju ett "litet" bakslag i lördags när jag svullade hela dagen, men vad gör väl det om hundra år.
Huvudsaken är ju att jag går ner lite grann.
USA har haft presidentval och det enda jag tänker på är min vikt.
Olika prioriteringar här i världen :)
Ja, men.....annars är det väl som vanligt. Onsdag IGEN!
Det set ut att vara kallt ute.
Jag skall äta gröt.
Inget nytt under solen.
Ha en bra onsdag så hörs vi ikväll. Det blir inte lika mycket skrivet på bloggen nu när jag sitter och skriver mina "memoarer" på kvällarna.
Det är roligt att skriva men inte blir det någon bok inte. Strunt samma, jag skriver för min egen skull.
Det är svårt att skriva bra. jättesvårt. Så jag lade ner de tankarna. Jag måste skriva bara inte sitta och tänka om det är bra eller dåligt. Om inte annat så kanske det kan vara intressant att läsa för mina barn när de blir vuxna......mer vuxna :)

Nu dusch å gröt.
Tjingeling!



1 kommentar:

  1. När man skriver ska man i första skedet inte ens bry sej om stavning och sånt....bara skriva löpande text så mycket som kommer upp i ens huvud. Rättstavning och redigering kommer på slutet! Skriv på du...för din egen skull! <3

    SvaraRadera