fredag 9 november 2012

Bal på slottet

Ikväll får en kollega guldklocka på slottet, för tjugofem års trogen tjänst i Uppsala kommun, och jag har fått den stora äran att få följa med henne på balluns.
Jag har aldrig varit inne på Uppsala slott så det skall bli spännande. Hoppas det blir god mat och trevliga människor. En annan kollega och hennes syster skall också dit. Två av tvåhundrade som man känner i alla fall.
Det är inte var dag som man får svänga sina lurviga i en bal på slottet.
Det blir inga långklänningar och grejer för det är "bara" klädkod kavaj så jag tar min "Lilla svarta" jag ;)
Tänk om prinsen är hemma....

Du å jag vi träffades en gång i en dröööööm.....

4 kommentarer:

  1. Maria och Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får kul....tveksamt om det blir nån dans dock....men man vet ju aldrig ;O)

    SvaraRadera
  3. Jag valde medalj istället för klocka./Maria

    SvaraRadera