onsdag 31 oktober 2012

ONSDAG!!

Jamen herreguuuud!!
Hur fort kan veckorna gå då?
Dagarna de går och går efter varandra. Måndag, tisdag , onsdag, torsdag, fredag, lördag, sändag...
Så sjunger jag varje dag med barnen på jobbet och det är verkligen sant. Jag skriver varje vecka om hur fort tiden går och varje vecka blir jag lika förvånad. Det är precis som om det kommer över mig varje onsdag. På onsdag känns det som om veckan närmar sig sitt slut och att veckan nyss har börjat. Att vi hade studiedag i måndags gjorde ju också att den här veckan blev kortare.
Jag hade måndag hela dagen i går jag.
Nu är det bara två dygn kvar tills Jonny kommer hem från Kina. Han skulle åka till Hong Kong i dag och shoppa lite.
Det känns lite overkligt att han är där nu.
Själv ska jag trycka i mig lite gröt och rusa vidare. Jag mår som en utskitet äppelskrutt, men den här jäkla förkylningen vill inte bryta ut så jag får gå och må så här halvtaskigt dag ut och dag in.
Det är J*O*B*B*I*G*T.
I dag hade jag gått ner i vikt igen. Det känns härligt. Jag är sååå peppad att nå mitt mål nu.
Bara 17 veckor kvar!
Hejja mig!

1 kommentar: