tisdag 18 september 2012

Sakta men säkert

Jag har stått stilla nu i minst en vecka men i dag var det lite minus igen.
Så pass att man känner peppet komma tillbaks.
Det behövs så lite för att man skall känna sig motiverad igen.
Nu har jag bara 1,4 kg till mitt första delmål.
Jag ser kaffemuggarna för mina ögon :)

I dag slutar jag tidigt men jag måste stanna kvar och jobba lite i alla fall.
Tvätthögen som var mitt mission i går orkade jag inte ens titta på så den ligger snällt kvar och väntar på mig.
Jag kanske orkar ta tag i den ikväll, tillsammans med lite annat smått och gott.
Tänk att det alltid finns saker att ta sig för, ingen risk att man är utan arbete här hemma inte.

Cykla har jag inte gjort på några dagar så det kanske vore en idé.
Det är ju skönt när det är gjort.
Jo men satteee.....annars är det väl en vanlig, sketen tisdag som jag har framför mig.
Inget som händer och fötter.

Simma lugnt!
Nä, vaddå trött och påsar under ögonen? :)

1 kommentar:

  1. Lycka till med vikten i fortsöttningen oxå! Själv har jag inte vägt mig sedan invägningen....men det känns på kläderna.....!

    SvaraRadera