onsdag 26 september 2012

Nöjd och glad

I dag vaknade jag 30 minuter innan alarmet ringde.
Det är onsdag igen, tiden går i en rasande fart.
Det var lite minus på vågen i morse....taggad!
Jag är nöjd med min nya frissa, tack för alla fina kommentarer.
Det skall regna i dag, men vad gör väl det. Stövlar och regnkläder på ba.
I kväll skall jag göra menyn till vår middag som vi skall ha på lördag, tyvärr vill jag inte avslöja landet ännu så du får vänta till på lördag.
Alla är förkylda runt omkring mig men jag har klarat mig hittils, peppar, peppar.
Magen är bättre men inte bra så det är dog de där Probiotica tabletterna som spökar, skönt att det inte var/är magsjuka.
Jag har en vanlig vardag framför mig och det känns bra. Jag är tacksam för mitt ganska vanliga och tråkiga liv. Det kommer över mig då och då, trots att jag önskar att mycket vore annorlunda så är jag ändå tacksam för det jag har.
Jag läste den här hemska artikeln i går och när man gjort det så är man tacksam över sin egen lycka. Känner du dig som om hela världens elände vilar på dina axlar? Läs detta så lovar jag att du ändrar åsikt. När du läst detta och torkat tårarna så känner du bara tacksamhet att det inte är du.
Med detta önskar jag dig en bra onsdag och jag hoppas vi ses senare.
PUSS!!






2 kommentarer:

  1. Jag läste om den pojken på fb förra veckan...så sorglig! Puss på dej oxå! <3

    SvaraRadera
  2. Grät nåt alldeles förskräckligt i morse..det tog aldrig slut..varför finns cancer..det första jag skulle önska mig om jag finge välja en enda sak skulle vara att det fanns ett 100% bot mot cancer..barn ska inte dö :(

    SvaraRadera