torsdag 6 september 2012

Love

När man varit i hop med någon så länge som jag och Jonny så är det inte alltid helt lätt att hålla kärleken vid liv.
Den kommer och går om man så säger :)
Nu verkar jag och Jonny ha en ganska stark kärlek till varandra för den verkar klara alla motgångar.
Vi är ju still "going strong" efter alla dessa år.
Men visst kan man sakna den där första pirrande känslan i magen, passionen och spänningen.
Kärleken utbyts och blir till något annat med åren.
Nu när han är borta så inser jag hur mycket jag skulle sakna honom om han inte fanns här bredvid mig.
Man skall aldrig ta varandra för givet och man måste hela tiden jobba på sitt förhållande och sin kärlek till varandra.
Anledningen att jag kom att tänka på det här med kärlek just i dag var nog detta vackra kort som jag hittade på Instagram i gårkväll.
Jag frågade killarna om jag fick lägga upp det på min blogg för jag tycker att det är så fint.
Å det fick jag :)
Tack för det Simon och Robin.
L*O*V*E

3 kommentarer:

  1. Va fint skrivit Maggan. Saknar dig. Puss och kärlek till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du. Saknar dig med. Jag kommer farande när jag har krympt i mina kläder igen.
      Vaddå? Jojobanta! Jag!? :)

      Radera