torsdag 16 augusti 2012

Torsdag

I dag är det grått ute, mer än grått, gråååååått.
Det kommer att regna snart.
I dag efter jobbet har jag ett samtal och sedan skall jag handla.
jag skall laga lunch till 14 personer på lördag.
Det får bli syrrans Lingonfilé.
Man lägger hela fläsk filéer i en stor form och häller över grädde blandat med kryddor, soja och lingonsylt.
Möööms!
Jonny skall äta hos någon på sitt jobb idag.
Han ska tydligen vara där 16.30. jag slutar 16 och då måste jag handla. Jag vet inte riktigt hur vi skall få ihop det med bilen å allt men det får väl lösa sig.
I dag kommer regnet som sagt.Läste i tidningen att superhögtrycket var på väg :P
-Jasså! Det är dags att komma nu va??

Annars så är jag djävligt less på att läsa om politikers krognotor, eller vad säger du?
Varför lär de sig aldrig att betala för sig?
P*O*L*I*T*I*K*E*R*F*Ö*R*A*K*T



2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en härlig helg! <3 Pelle och jag ska med MC-vagnarna till Strängnäs i helgen - synd att ni inte blir hemma....vi kunde ha träffats på lördag annars men det får bli en annan gång! Puss!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd. Men vi är i Dalarna hela helgen. Kommer hem sön em

      Radera