måndag 20 augusti 2012

Läsplatta

Jag har lekt med jobbets i-pad i helgen så att jag kan lära mig hur den funkar men jag svär över apple-produkter.
Jag skall också köpa mig en läsplatta men det får bli av androidtyp.
Med en android läsplatta så behöver man inte gå via i-tunes för att ladda hem musik och bilder.
En android läsplatta har ju vanliga usb-uttag.
Fast å andra sidan så vet man ju att man får bra kvalité när man köper en i-pad.
Man kanske helt enkelt får lov att lära sig hur den funkar så blir man nog helnöjd.
Det finns mer tillbehör till i-pads också.
Ja, det får bli något att fundera över det där.....ett angenämt problem, vilken läsplatta man skall köpa :)
Syrran har köpt en I-pad, men hon är inte riktigt kompis med den ännu.
Hon får köpa den här boken :)


1 kommentar:

  1. ...näe vi är INTE överens min Ipad å jag...tror inte att det hade varit någon skilnad med en android....jag bråkar å svär över allt nytt!

    SvaraRadera