söndag 8 juli 2012

Tröttast


Klockan två hämtade vi Knut på statioene i Gävle och sedan bar det iväg hem till Uppsala.
Vi tittade till Ludde där hemma, kollade så att har käk så att han klarar sig och sedan vattnade jag blommorna.
På väg därifrån stannade vi på Gamisgrillen och svullade i oss varsin pizza.
jag orkade bara halva, så resten fick följa med hem i en "doggybag".
Sedan handlade vi på "Heidan" och jag trodde att jag skulle somna ståendes mellan mjölken och äggen.
Väl ute i husvagnen så känns det som om jag skall dö., orkar knappt hålla ögonen öppna.
Vädret är ju inte så upplyftande heller.
Så kvavt att jag knappt kan andas. Det känns som om jag har astma på gång.
Att jag har rökt som en bortsbindare i fyra dagar är ju inte heller speciellt bra för mina lungor.


Nu önskar jag att jag hade en film att glo på, för läsa kommer jag aldrig att orka.
Det är hårt att ligga på topp :)
Ändå är jag inte ens hälften så sliten i år som i fjol och det är ju skönt.


Varsågod, ännu fler festivalbilder :)

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar